اجرای ۳۰۰ طرح اشتغالزایی خرد توسط بنیاد برکت در شهرستان ملکشاهی

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: طی امسال ۳۰۰ طرح اشتغالزایی خرد و خانگی زودبازده در سطح شهرها و روستا های شهرستان ملکشاهی با ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه توسط بنیاد برکت انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، 《محمد زارع》، در دیدار با امام جمعه شهرستان ملکشاهی، اظهار کرد: طی امسال توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، با ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان مشاغل خرد و خانگی زودبازده، ۳۰۰ طرح انجام و به بهره‌برداری رسیده است.

وی، با بیان اینکه در فرآیند اجرای این طرح ها برای بیش از ۵۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم صورت گرفته است، افزود: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۲۴ میلیارد تومان اعتبار در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

زارع، با اشاره به اینکه مدل بنیاد برکت در اجرای طرح های اشتغالزایی موفق  بوده و تاکنون بسیار خوب جواب داده است، خاطرنشان کرد: مدل بنیاد برکت در اجرایی طرح‌ها اشتغالزایی باید به یک الگو در همه دستگاه‌ها تبدیل شود. 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، ادامه داد: تا کنون کمک های زیادی جهت محرومیت زدایی در شهرستان ملکشاهی توسط ستاد احرایی فرمان حضرت امام در زمینه های مختلف صورت گرفته و این روند ادامه خواهد داشت. 

وی، حمایت از معیشت نیازمندان، مدرسه سازی، کمک به بهداشت و درمان ،حمایت از گروه های جهادی، اشتغالزایی و جهزیه به نوعروسان نیازمندان را از جمله کمک های ستاد اجرایی به مردم این شهرستان عنوان و تصریح کرد: از طریق گروه های جهادی، فرمانداری ها، دفاتر ائمه جمعه، دهیاری ها و شورا ها بسته های معیشتی به دست نیازمندان می‌رسد. 

وی با تاکید بر اینکه نظارت دقیق بر اجرایی پروژها و اختصاص بودجه به موقع از اولویت های ستاد اجرایی در انجام اقدامات محرومیت زدایی است، خاطرنشان کرد: سیستم سفارش در ارائه تسهیلات بنیاد برکت و اقدامات ستاد اجرایی به شخص خاص یا خارج از اصول؛ به هیچ عنوان کار ساز نیست و فقط طبق دستور العمل‌ها تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی و خدمت‌ها به افراد مستعد و نیازمند استان انجام می‌شود. 

وی، با اشاره به تاکید فرماندار و امام جمعه ملکشاهی مبنی بر محرومیت زدایی از روستای《باولگ》، این شهرستان، گفت: سال آینده این روستا مورد توجه طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت قرار می‌گیرد و هر آنچه در توان داشته باشیم بی منت انجام خواهیم داد.

کد خبر 5584

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =