بزرگترین بیمارستان صحرایی استان در شهر جدید مهستان

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز و غرب استان تهران ، بزرگترین بیمارستان صحرایی استان به همت گروه جهادی منتظران صالح(عج الله تعالی فرجه الشریف) و پشتیبانی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد.

این اردوی جهادی که در شهر جدید مهستان و به مدت ۳ روز برقرار شده بود شامل برنامه ها و خدمات مختلف پزشکی و تخصصی بوده است.

خدمات کامل و رایگان دندان پزشکی ، ارتوپدی ، اطفال ، پزشک عمومی ، زنان و مامایی ، جراح عمومی ، طب سنتی ، ارزیابی سلامت ، غربالگری سرطان ، روانشناسی ، تغذیه از جمله خدمات ارائه شده در این سه روز می باشد.

شایان ذکر است بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در قالب پویش لبخند احسان و با تقبل تهیه مواد اولیه دندان پزشکی ، یونیت و هزینه های جاری به پشتیبانی از گروه های جهادی پزشکی و دندان پزشکی می پردازد تا خدمات دندان پزشکی در مناطق محروم و کمتر برخوردار به صورت رایگان به ولس نعمان جامعه ارائه گردد.

بزرگترین بیمارستان صحرایی استان در شهر جدید مهستان  بزرگترین بیمارستان صحرایی استان در شهر جدید مهستان  بزرگترین بیمارستان صحرایی استان در شهر جدید مهستان  بزرگترین بیمارستان صحرایی استان در شهر جدید مهستان  بزرگترین بیمارستان صحرایی استان در شهر جدید مهستان

کد خبر 5594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =