رویداد اتم در خراسان جنوبی برگزار شد

موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی گفت رویداد اتم با حضور ۱۲ اتم ( ایده و تجربه های موفق) و حضور داوران کشوری و استانی در بیرجند برگزار شد.

موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت رویداد اتم با حضور ۱۲ اتم ( ایده و تجربه های موفق) و حضور داوران کشوری و استانی در بیرجند برگزار شد.

در این رویداد که با حضور طالبی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد، تعداد ۱۲ طرح راه یافته به رویداد اتم توسط داوران داوری  و  همچنین تعداد ۳ طرح برتر به رویداد کشوری اتم معرفی خواهند شد.
موسوی افزود رویداد اتم یه برنامه تلویزیونی است که هدف ان شناسایی ،معرفی ،رشد و تکثیر الگوها و تجربه های موفق در کشور است.
اتم یعنی الگوی و تجربه های موفق ای که افراد توانسته اند با مشارکت و خرد جمعی مردم مشکل یا مسئله ای را بصورت خلاقانه و نوآورانه در زمینه هایی مثل سلامت،آموزش ،گردشگری ،محیط زیست،تفریح نشاط ،آموزش،کسب کار،ارتباطات ،اجتماعی ،ورزش ،خیریه ،گردشگری و...حل کرده باشند.
موسوی افزود برگزاری این چنین برنامه ها و معرفی افراد و اتم ها میتواند خود یک شتاب دهنده در راستای تزریق امید و پویایی در جامعه باشد،جامعه ای که امروز از هر طرف توسط دشمنان دیرنه ای نظام در حال پاشیدن بذر نا امیدی هستند.قطعا تاثیر این افراد موفق برای جامعه به طریق اولی از خود اتم بیشتر خواهد بود.

رویداد اتم با محوریت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و وزارت ورزش و جوانان در سطح کشور، و همچنین در استان ها با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار می شود.

رویداد اتم در خراسان جنوبی برگزار شد

رویداد اتم در خراسان جنوبی برگزار شد

رویداد اتم در خراسان جنوبی برگزار شد

کد خبر 5752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =