مشارکت گروه های جهادی و مردمی در برگزاری جشنواره لاله های استان البرز

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز و غرب استان تهران ، جشنواره لاله ها در استان البرز با مشارکت گروه های جهادی و مردمی در حال برگزاری می باشد.

سید مهدی میرغفاری مدیر کل ستاد اجرایی استان البرز در این زمینه گفت: پیرو فرمایش نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز مبنی بر حضور و کمک به مسئولین در هرچه بهتر برگزار شدن این رخداد ، گروه های جهادی و مردمی همکار با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از جمله گروه جهادی همدم ، گروه جهادی یاوران مهدی(عج) و خانه های احسان در عناوین مختلف با حضور خود و مشارکت با دیگر نهادهای انقلابی از جمله ستاد امر به معروف استان ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ، اداره کل هماهنگی کانون های مساجد و ... به این امر نماینده رهبری در استان البرز لبیک گفتند.

ایشان در ادامه ضمن اعلام برنامه ریزی های انجام شده جهت تسهیل حضور هم استانی های عزیز در مناطق کمتر برخوردار استان از طریق خانه های احسان ، گفت: غرفه های عفاف و حجاب ، کافه گفت و گو ، مادر و کودک ، ورزش و بازی و برنامه های همچون جزء خوانی قرآن کریم و افطاری ساده از جمله اقدماتی است که در باکیفیت تر برگزار شدن این رخداد پیش بینی و در حال اجراء می باشد. 

مشارکت گروه های جهادی و مردمی در برگزاری جشنواره لاله ای استان البرز  مشارکت گروه های جهادی و مردمی در برگزاری جشنواره لاله ای استان البرز   مشارکت گروه های جهادی و مردمی در برگزاری جشنواره لاله ای استان البرز  مشارکت گروه های جهادی و مردمی در برگزاری جشنواره لاله ای استان البرز  مشارکت گروه های جهادی و مردمی در برگزاری جشنواره لاله ای استان البرز

کد خبر 5761

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =