ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان آمادگی طبخ غذا برای سیل‌زدگان دارد

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان با اشاره به تشکیل کمیته بحران و پیشگیری این ستاد در پی بارش‌های اخیر و احتمال وقوع سیل و آب‌گرفتگی در استان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان آمادگی طبخ غذا برای سیل‌زدگان را دارد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان، مجید طائف، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان در حاشیه دیدار با سرهنگ کریمی‌فرد، فرمانده سپاه پلدختر، اظهار کرد: پس از هشدارهای ستاد مدیریت بحران لرستان کمیته پیشگیری و بحران ستاد اجرایی در استان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه جهت آمادگی بیشتر در هنگام وقوع حوادث، شهرستان‌های استان در قالب 5 پهنه تقسیم‌بندی شده است، خاطرنشان کرد: در تقسیم‌بندی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان، شهرستان‌های پلدختر، کوهدشت و رومشکان در یک پهنه قرار گرفتند.

طائف اضافه کرد: هر پهنه در زمان بحران توسط گروه‌های مردمی زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان اداره می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان با بیان اینکه عمده کار ستاد اجرایی در مواقع بحران پس از وقوع سیل یا زلزله است تصریح کرد: در صورت نیاز در شهرستان پلدختر و دیگر شهرستان‌های استان، آمادگی طبخ غذای گرم برای سیل‌زدگان احتمالی را داریم. همچنین تیم‌های تخصصی این ستاد برای تعمیر منازل مسکونی، توزیع لوازم ضرور زندگی و دیگر خدمات برای رفع مشکلات احتمالی در آماده‌باش هستند.

کد خبر 5799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =