انعقاد تفاهم همکاری بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان ایلام برای حمایت از محرومان 
‌

تفاهم نامه همکاری فی‌مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان ایلام در راستای حمایت از تعمیر، بازسازی و در برخی موارد کمک ودیعه مسکن محرومان و نیازمندان منعقد شد. 

 به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام،《محمد زارع》، در حین انعقاد این تفاهم نامه، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در راستای حمایت از محرومان و خانواده‌های بی‌بضاعت با تمام توان پای کار است و در این راستا نیازمند همراهی و همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه است.

وی، به نقش بسیار مهم بنیاد مسکن در خانه دار شدن محرومان و افراد بی‌بضاعت اشاره و افرود: خوشبختانه مجموعه بنیاد مسکن در استان همراه و پای کار است و در راستای صاحب مسکن شدن مردم بسیار در تلاش است.  

زارع، با تاکید بر اینکه افزایش تعاملات و ارتقای انسجام سازمانی میان دستگاه‌های سطح استان؛ قطعا در ساخت و تعمیر مسکن برای نیازمندان تاثیر بسزایی دارد، تصریح کرد: مردم ایلام نجیب و لیاقتمندی هستند و مسئولان باید فرصت خدمتگذاری به مردمان این دیار را غنیمت بشمارند چرا که در همه‌ی صحنه‌ها پای نظام و انقلابشان بوده و هستند. 

وی، با اشاره به اینکه ستاد اجرایی متعلق به مردم است و ما نوکر و خدمتگذار مردم هستیم، تصریح کرد: طی سالهای گذشته در زمینه کمک به ساخت و تعمیر مسکن محرومان کمک کرده‌ایم اما در زمینه مسکن جوانان عزیز نیازمند همت و تلاش بیشتر هستیم. 

در ادامه《حبیب‌الله  محبی》، مدیر کل بنیاد مسکن استان ایلام، نیز اظهار کرد: همه باید در راستای خدمتگذاری به مردم و مسکن دار شدن، بخصوص برای جوانان پای کار بیاییم و بنیاد مسکن از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

وی، با بیان اینکه در هر زمینه‌ای نیاز به حضور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بوده با همه توان پای کار آمده است، افزود: اقدامات ستاد اجرایی در سطح استان ایلام و کمک به محرومان قابل تقدیر است. 

محبی، با تاکید بر اینکه آماده هرگونه همکاری بین دستگاهی با ستاد اجرایی فرمان امام جهت کمک به تعمیر،بازسازی و مسکن دار شدن نیارمندان هستیم، خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی در زمینه ساخت مسکن ملی در استان به خوبی فعال است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان ایلام، اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون حضور و پای کار بودن ستاد اجرایی در استان موجب دلگرمی نیازمندان و مایه خیر و برکت بوده است.

کد خبر 5999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =