اشتغالزایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در بندر دیر

مشارکت و سرمایه‌گذاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در بندر دیر، برای ۷۰۰ نفر از جوانان این شهرستان محروم استان بوشهر اشتغال فراهم آورده است.

هادی جوهری، معاون تأمین نهاده‌ها و مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت با بیان این مطلب افزود: بنیاد برکت با سرمایه‌گذاری در شرکت لازک دیر در شهرستان محروم دیر استان بوشهر، علاوه بر فراهم آوردن فرصت‌های کسب و کار و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی ساکنان منطقه، باعث احیای دوباره این شرکت شده است، به طوری که این شرکت با صادرات بیش از ۷۰ درصدی محصولات تولیدی خود به مرحله ارزآوری رسیده و در زمره طرح‌های اقتصاد مقاومتی قرار دارد.

وی با اشاره به این‌که شرکت مشارکتی بنیاد برکت سال‌ها غیرفعال بوده است، اظهار داشت: شرکت لازک دیر که در زمینه فرآوری و بسته‌بندی انواع ماهی و میگو فعالیت دارد، برای سال‌ها به دلیل مشکلات سرمایه در گردش و کمبود نقدینگی فعالیتی نداشت تا این‌که در بهمن سال ۱۳۹۵ و پس از مشارکت با بنیاد برکت فعالیت‌های خود را از سر گرفت.

معاون تامین نهاده‌ها و مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت بیان کرد: با عنایت به قرار گرفتن در منطقه بندری و استفاده از ظرفیت‌های موجود در خلیج فارس، این طرح توانسته است اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم مناسبی را در منطقه ایجاد نموده و به بهبود سطوح معیشت مردم منطقه کمک روزافزونی کند.

جوهری در پایان تاکید کرد: بنیاد برکت در سال جاری نیز از بنگاه‌های کوچک و متوسط، کارگاه‌های کوچک و اشخاص حقیقی و حقوقی به عنوان پشتیبان طرح‌های خانگی، در قالب تأمین مالی، اعطای تسهیلات از طریق شبکه بانکی و ارائه خدمات کلینیکی کسب و کار حمایت می‌کند.
 

کد خبر 606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =