افتتاح قرارگاه پیشرفت منطقه‌ای ستاد اجرایی فرمان امام( ره) در دهلران

قرارگاه پیشرفت و تحول منطقه‌ای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در شهرستان ویژه دهلران

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام،《محمد زارع》در حین افتتاح این قرارگاه در شهرستان دهلران اظهار کرد: ستاد اجرایی در راستای توانمند سازی محلات شهرستان دهلران در ابعاد مختلف با تمام توان پای کار آمده و در این راستا از طریق این قرارگاه به مردم عزیز این منطقه ارائه خدمت می‌کند. 

وی، با بیان اینکه فعالیت این قرارگاه در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و حمایتی خواهد بود، افزود: قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه‌ای با تصویب هیأت وزیران به عنوان بازوی کمکی دولت در کشور انجام وظیفه می‌کند.

زارع، با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی این منطقه از طریق این قرارگاه با پشتیبانی و حمایت‌های همه جانبه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان به مردم این منطقه ارائه خدمت می‌کند تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف کارگروه‌هایی اختصاصی انتخاب و از ظرفیت‌های مردمی هم استفاده می‌شود. 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام ادامه داد: وظایف هرکار گروه در چارت بندی انجام شده مشخص؛ و اولین اقدام این قرارگاه احصا مشکلات است و هدف آن کمک با همکاری با مردم و مسئولان است تا بتوانند بخشی از مشکلات مردم را حل کنند. 

به گزارش روابط عمومی؛ مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام طی سفر یک روزه به شهرستان دهلران با فرماندار، امام جمعه، رئیس دادگستری ، فرمانده هنگ مرزی و تعزیرات حکومتی شهرستان دهلران دیدار و از کارخانه تولید آب معدنی روستای《نهر عنبر》 بازدید کرد.

کد خبر 6131

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =