افتتاح نهمین خانه احسان مزیّن به خانه شهدا در شهرستان بافق

با حضور محمدپناه مدیر کل ستادجرایی فرمان حضرت امام ، نهمین خانه احسان مزیّن به خانه شهدا در محله مظفریه شهرستان بافق افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ؛ نهمین خانه احسان مزیّن به خانه شهدا در محله مظفریه شهرستان بافق با حضور محمدپناه مدیر کل و پور مهرجردی معاونت اجتماعی ستادجرایی فرمان حضرت امام افتتاح گردید.

محمدپناه با اعلام افتتاح خانه احسان محله مظفریه بافق به عنوان نهمین خانه احسان استان یزد گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با شرکت در قرارگاه تحول و توانمدسازی محلات، در طرح تحول ۲۰۲۰ کشوری، قرار شد که ۱۰ خانه احسان در محلات محروم‌تر و کم برخوردارتر سطح استان تاسیس کند.

محمدپناه گفت : عمده فعالیت‌های خانه احسان ، محرومیت زدایی در این محلات است که در تمام امور فرهنگی، معیشتی، عمرانی و اقتصادی و اشتغالزایی در محله، هرگونه مشکلی، توسط مسئول خانه احسان پیگیری و برای حل آن اقدام می‌شود.

پورمهرجردی معاونت اجتماعی ستاد در ادامه این مراسم بیان داشت : در گذشته خانه خانواده های شهدا محل رجوع مردم بوده و مردم مشکلات و مسائل‌شان را پیش خانواده شهید می‌آوردند که پایگاه مردمی و شناخته شده در بین آن‌ها بود ، در همین راستا ابتکار عملی که در تشکیل دو خانه احسان در استان یزد شده است خانه های احسان را مزین به خانه های شهدا کرده اند.

وی افزود : با چنین طرح‌هایی می‌توانیم اصالت‌های محلی را تقویت کنیم تا با رونق محله ، خانواده های اصیل در محله‌شان بمانند.

کد خبر 6170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =