برنامه های استانی بنیاد ۱۵ خرداد - بسته خبری خرداد ۱۴۰۲

بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خرداد 1402 برنامه های متنوعی را در سراسر کشور اجرا کرده است.

حمایت از ششمین خانواده دارای فرزند سه قلو در استان البرز

ششمین خانواده دارای فرزند سه قلو در استان البرز از حمایت های بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برخوردار شد.

سید مهدی میرغفاری مدیرکل ستاد در البرز و غرب استان تهران در توضیح این پویش گفت‌: بنیاد ۱۵ خرداد به عنوان یک نهاد پیشگام در راستای موضوع مهم حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ایفای نقش می کند. درهمین راستا خانواده های دارای فرزند سه قلو و چهارقلو از مزایای بسته های حمایتی این بنیاد بهره مند می شوند.

وی  در ادامه گفت: حمایت های بنیاد ۱۵ خرداد از خانواده های دارای فرزند چند قلو شامل اهداء بسته های لبخند مادری به تعداد نوزادان ، اهداء کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی به مادر به تعداد نوزادان و تأمین پوشک نوزادان تا 6 ماه می باشد.

سه قلوهای ایوانی زیر چتر حمایت بنیاد ۱۵ خرداد

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، با حضور در منزل یکی از اهالی شهرستان ایوان که صاحب فرزند سه قلو شده اند گفت: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در راستای حمایت از جوانی و افزایش جمعیت از خانواده های دارای سه قلو و بیشتر حمایت می کند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، محمد زارع به همراه فرماندار با حضور در منزل خانواده سه قلو ایوانی، اظهار کرد: بنیاد ۱۵ خرداد در گام دوم فعالیت‌های خود، سه موضوع محوری جمعیت و سلامت و عمران اجتماعی را سرلوحه کار خود قرار داده و کارویژه‌های متعددی را دست اجرا دارد که مهمترین آن حمایت از فرزندآوری است.

وی افزود: طرح ملی حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو آغاز شده و با یاری خداوند، امروز این بسته حمایتی که مشتمل بر کارت هدیه به مادر به تعداد فرزندان، اهدای بسته لبخندمادری به ازای هر یک از فرزندان، تامین پوشک فرزندان به مدت شش ماه، برای یک خانواده دارای فرزند سه‌قلو است‌ که تقدیم می‌شود.

حمایت از خانواده دارای فرزند سه قلو در سیستان وبلوچستان

به همت بنیاد 15خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بسته های لبخند مادری به خانواده های دارای فرزند چند قلو در استان سیستان و بلوچستان اهدا شد.

برگزاری آیین پویش ملی لبخند مادری استان اردبیل

آیین پویش لبخند مادری ۲ با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران بنیاد پانزده خرداد ، معاون اجتماعی استاندار  و جمعی از مدیران استانی، مدیرکل و معاون اجتماعی اداره کل ستاد اجرایی استان اردبیل ، گروه‌های جهادی فعال در حوزه جمعیت استان و خانواده های مثبت ۵ استان در مهدیه اردبیل برگزار شد.

برگزاری پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵خرداد در روستای گِرَهوِن هرمزگان

بسته های لبخند مادری به مادران باردار و شیرده هرمزگانی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد 15 خرداد، با حضور  دکتر انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ، بسته‌های لبخند مادری به تعدادی از مادران باردار و شیرده روستای گِرَهوِن در بخش گافر و پارامون بشاگرد هرمزگان اهدا شد.

گفتنی است، بسته‌های لبخند مادری به همت  بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  در راستای تجلیل از مقام مادری و ارج نهادن به خدمات و زحمات مادران در تربیت نسل و نقش آنان در حراست از خانواده تهیه شده است.

روستای گرَهوِن در فاصله‌ حدودی ۷۲ کیلومتری شهر سردشت در استان هرمزگان قرار گرفته و مسیر دسترسی به آن بسیار صعب العبور است‌.

کد خبر 6293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =