تاکید بر تاثیر کودکان در رفع گره‌های ذهنی والدین و جوانی جمعیت

مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد بر نقش و تاثیر کودکان در رفع گره‌های ذهنی والدین و جوانی جمعیت تاکید کرد.

یاسر اشراقی، مدیر امور فرهنگی و حوزه ریاست بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در حاشیه اختتامیه اولین جشنواره مردمی «خواهر برادری» و پویش «هواتو دارم» در بوستان رازی تهران گفت: نقش کودکان در رفع گره‌های ذهنی والدین و جوانی جمعیت در قالب تمایل به داشتن خواهر و برادر، بسیار تاثیرگذار و قابل توجه است.

اشراقی ادامه داد: اولین جشنواره مردمی «خواهر برادری» و پویش «هواتو دارم» در راستای توجه به خانواده، معرفی الگوهای موفق خواهر و برادری در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی، قرآنی و اقتصادی، تشویق به فرزندآوری و جوانی جمعیت برگزار شد که حمیدرضا علیان‌زادگان مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، محمدصادق باطنی مدیر شبکه کودک صداوسیما، فرهاد مرادی مدیرعامل سروش پلاس و شکیب‌راد از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به عنوان حامیان این جشنواره، از برگزیدگان تقدیر به‌عمل آوردند.

تاکید بر تاثیر کودکان در رفع گره‌های ذهنی والدین و جوانی جمعیت

 به گفته مدیر حوزه ریاست بنیاد ۱۵ خرداد، اولین جشنواره مردمی «خواهر برادری» با شعار سهم من از جوانی جمعیت در سطوح مختلف محلی، شهری، استانی و کشوری برگزار شد.

 اشراقی افزود: پویش «هواتو دارم» و جشنواره «خواهر برادری» همزمان با دهه کرامت و هفته منتهی به روز ملی جمعیت آغاز شد و روز جمعه گذشته با معرفی و تقدیر از ۲۰ اثر برگزیده به کار خود پایان داد.

 مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد خاطرنشان کرد: این ۲۰ اثر برگزیده از میان ۲ هزار عکس فیلم و متن که به جشنواره ارسال شده بود، انتخاب و از سوی بنیاد ۱۵ خرداد مورد تقدیر قرار گرفت.

اشراقی تاکید کرد: آثار برگزیده جشنواره «خواهر برادری» از طریق شبکه نهال، تلوبیون و اپلیکیشن شاد در معرض دید عموم و به ویژه کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد.

تاکید بر تاثیر کودکان در رفع گره‌های ذهنی والدین و جوانی جمعیت

وی با اشاره به بخش‌های مختلف جشنواره «خواهر برادری» اظهار داشت: لبخند خواهر برادری، خاطرات خواهر برادری، بازی‌های خواهر برادری، هنرهای خواهر برادری، نمایش خواهر برادری و عکس خواهر برادری از جمله محورهای این جشنواره بود.

مدیر حوزه ریاست بنیاد ۱۵ خرداد درباره پویش «هواتو دارم» نیز توضیح داد: این پویش به همت شبکه نهال، در امتداد قسمت سوم سریال انیمیشن «ماجراهای نوید» شبکه نهال صدا و سیما شکل گرفته است. قرار است موضوع قسمت‌های جدید این انیمیشن در راستای پویش «هواتو دارم» با اولویت جوانی جمعیت و فرزندآوری تولید و پخش شود.

کد خبر 6303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =