پویش « احسان غدیر» با طبخ و توزیع بیش از 40 هزار پرس غذای گرم در اردبیل برگزار شد

مهدی افتخاری با اشاره به چهارمین مرحله برگزاری پویش «احسان غدیر» در اردبیل گفت: در این پویش با 30 گروه جهادی،موسسه خیریه مردمی استان اردبیل هم افزایی به عمل آمد.

« مهدی افتخاری» مدیر کل ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اردبیل ،به طبخ بیش از 40 هزار غذای گرم و و توزیع بین خانواده های نیازمند به مناسبت عید سعید «غدیر خم» در اردبیل خبر داد.

 افتخاری  به اهمیت و جایگاه احسان درعید الله اکبر عید غدرخم اشاره کرد و گفت: یکی از اعمال سفارش شده اطعام دادن درعید غدیر می باشد، فضیلت احسان در این روز مبارک بر خانواده های نیازمند تاکید شده است که در این راستا ستاد اجرای فرمان حضرت امام خمینی(ره) اردبیل با هم افزایی و مشارکت گروه های جهادی در این عمل خیرسهیم می باشد.

مدیر کل ستاد اجرای فرمان حضرت امام خمینی (ره) اردبیل با بیان اینکه دراین پویش بیش از 30 گروه جهادی از استان مورد حمایت و هم افزایی این ستاد قرار گرفته اند افزود: حمایت از گروهای جهادی ، تشکل هی مردمی فعال و موسسه های خیریه از ایام شیوع ویروس کرونا تا کنون در قالب طرح های حمایتی مختلف صورت گرفته و سفره احسان حضرت امام خمینی(ره) برای خانواده های نیازمند همواره توسط جهادگران بی منت پهن می باشد.

وی به شعار«اثر احسان همیشگی است» بنیاد احسان کرد و گفت: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی  در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری تمام سعی خود را به صورت جهادی انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

کد خبر 6353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =