دیدار مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان خراسان شمالی با استاندار

مدیرکل ستاد اجرائی فرمان امام (ره) در دیدار با استاندار خراسان شمالی گزارشی از اقدامات بنیاد برکت در سال ۱۴۰۱ در حوزه ی اشتغالزایی و میزان جذب منابع از محل تبصره ۱۶ ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمام امام خراسان شمالی محمد نبی شکیبایی در دیدار با استاندار خراسان شمالی گزارشی از اقدامات بنیاد برکت در سال ۱۴۰۱ در حوزه ی اشتغالزایی و میزان جذب منابع از محل تبصره ۱۶ ارائه کرد.

 مدیرکل ستاد اجرائی فرمان امام (ره) گفت: بنیاد برکت آمادگی دارد با استفاده ی بخشی از ظرفیت منابع تخصیصی به استانها در قالب جزء ۲ و ۳ تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در قالب تفاهم نامه ی جدید گامهای موثری را جهت اشتغالزایی استان بر دارد.

استاندار نیز با عنایت به اینکه بنیاد برکت تنها سازمان و نهاد حمایتی بوده است که۱۰۰ درصد منابع تخصیصی شورای برنامه ریزی استان را در قالب تفاهم نامه ی منعقده جذب کرده است ضمن ابراز رضایت از این عملکرد و تقدیر و تشکر بابت حمایتهای ستاد اجرایی در استان گفت: امیدواریم شاهد برداشتن گامهای بلند و توسعه ی اشتغالزایی و تکمیل زنجیره های ارزش در سطح استان باشیم.

حسین نژاد اظهار داشت: با عنایت به اینکه بنیاد برکت تنها سازمان و نهاد حمایتی بوده است که۱۰۰ درصد منابع تخصیصی شورای برنامه ریزی استان را در قالب تفاهم نامه ی منعقده جذب کرده است ضمن ابراز رضایت از این عملکرد و تقدیر از حمایتهای ستاد اجرایی در استان گفت: امیدواریم شاهد برداشتن گامهای بلند و توسعه ی اشتغالزایی و تکمیل زنجیره های ارزش در سطح استان باشیم.

وی افزود: وجود شبکه ی تسهیلگری و چابکی مجموعه ی بنیاد برکت ظرفیتی است که باید از آن در جهت توسعه و اشتغالزایی در نقاط محروم استان استفاده ی بیشتری نمود.

در پایان جلسه استاندار  تاکید نمود که همچون سال گذشته مجموعه ی استانداری نیز نهایت همکاری را با مجموعه ی ستاد و بویژه بنیاد برکت خواهد داشت و در تصمیمات شورای برنامه ریزی نیز این موضوع لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 6501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =