نشست  تیم های نونهال و نوجوان منتخب شهدای 15 خرداد  – دوتیم از اردبیل عازم تهران می شوند

رابط خانه های احسان استان و دبیر اجرایی مسابقات خیابانی جام شهدای 15 خرداد در اردبیل در نشستی از اعزام کاروان اردبیل متشکل از دو تیم نوجوانان و نونهال به همراه کادر فنی جهت شرکت در مسابقات جایزه بزرگ کشوری شهدای 15 خرداد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اردبیل، «آرش وخشور» رابط خانه های احسان استان و دبیر اجرایی مسابقات خیابانی جام شهدای 15 خرداد در اردبیل در نشست توجیهی تیم های منتخب نوجانان و نونهالان جام شهدای15 خرداد در مسجد «سید الشهداء» محله کاظم آباد از اعزام فینالیست های استان اردبیل جهت شرکت در مسابقات جایزه بزرگ مسابقات خیابانی جام شهدای 15 خرداد در تهران خبر داد.

رابط خانه های احسان استان و دبیر اجرایی مسابقات خیابانی جام شهدای 15 خرداد در اردبیل به درخشش و استعدادیابی جوانان و نوجوانان اردبیلی  در این سری از مسابقات اشاره و هدف از اجرای این طرح را کمک به ایجاد محله ای پویا،سلامت و با نشاط عنوان کرد.

وخشور خاطر نشان کرد با وجود اینکه تیم های راه یافته به فینال این مسابقت عموما از جوانان و نوجوانان مناطق کم برخوردار اردبیل می باشد و در این طرح چهره های جدید در فوتبال اردبیل شناسایی شدند.

وی افزود: تیم های منتخب مسابقه خیابانی جایزه بزرگ جام شهدای 15 خرداد متشکل از 12 بازیکن و 3 مربی و کادر فنی عصر امروز 10 مهر، جهت شرکت در این مسابقه عازم تهران خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر 6800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =