بازدید از طرح های اشتغالزا و کارآفرین بنیاد برکت اردبیل

در سفر یک روزه مدیر کل امور استانها و مدیر کل امور اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به استان اردبیل از طرح های حمایتی اشتغال آفرین بنیاد برکت این استان که با همت تسهیگران بنیاد برکت در اردبیل راه اندازی شده و به مرحله بهره برداری رسیده است بازدید به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اردبیل ، «حسین تحقیقی» مدیر کل امور استانها و «محسن جهانی» مدیر کل امور اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سفر یک روزه  به اردبیل از طرح های حمایتی اشتغال آفرین که به همت مجریان و تسهیگران بنیاد برکت در اردبیل به مرحله بهره برداری رسیده از نزدیک بازدید کردند.

«تحقیقی» از پایداری طرح های اشتغالزا به عنوان یک حرکت مثبت در راستای اشتغال پایدار جوانان این استان اشاره و اهمیت حمایت از ظرفیت اشتغال محلی و افزایش حمایت از مشاغل خانگی و مدد رسانی به کارگاه های تولیدی دارای مشکل  این استان تاکید کرد.

در این بازدید مجریان و تسهیل گران بنیاد برکت در اردبیل ضمن افزایش تعداد متقاضیان وام اشتغال حوزه های هدف در استان به افزایش سهمیه حمایتی بنیاد برکت در ایجاد اشتغال جوانان این استان تاکید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 6866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =