رزمایش احسان و همدلی در استان مرکزی

توزیع 5200بسته کمک معیشتی در رزمایش احسان و همدلی بنیاد احسان

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان مرکزی گفت: امروز در فاز نخست رزمایش همدلی و احسان ۵۲۰۰ بسته معیشتی به ارزشی بالغ بر ۴ میلیارد تومان توزیع خواهد شد.

مجتبی تهامی ۲۸ خرداد در رزمایش همدلی و احسان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ستاد اجرایی فرمان امام(ره) رزمایش‌های مختلفی را جهت کمک به اقشار کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از این بیماری برگزار کرده است.

وی افزود: همچنین در طول سال بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام برنامه‌ها و روش‌های مختلفی از قیبل نسیم احسان در فصل تابستان که اهدای وسایل سرمایشی است را در دستور کار دارد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان مرکزی تصریح کرد: اجرای رزمایش دلگرمی احسان در فصل زمستان با اهدای وسایل سرمایشی و اهدای بسته‌های لوازم التحریر در رزمایش مشق احسان، در شروع فصل مدارس یکی دیگر از برنامه‌هایی است که ستاد در دستور کار دارد.

تهامی بیان کرد: پویش احسان غدیر در ایام عید غدیر، پویش لبخند احسان، حضور در مناطق آسیب‌دیده از حوادث طبیعی و غیرمترقبه و حمایت از افراد آسیب‌دیده و... بخشی از فعالیت‌هایی است که ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرساله جزو فعالیت های خود دارد.

وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان، در سال گذشته ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب رزمایش‌ها هزینه شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان مرکزی گفت: امروز  در فاز نخست رزمایش همدلی و احسان ۵۲۰۰ بسته معیشتی به ارزشی بالغ بر ۴ میلیارد تومان توزیع خواهد شد.

کد خبر 6894

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =