ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان شمالی از طرح‌های دانش بنیان حمایت می‌کند

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان خراسان شمالی (بنیاد برکت) در دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان شمالی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان خراسان شمالی در این دیدار رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان به معرفی دانشگاه، اهداف، چشم‌انداز و راهبردهای دانشگاه را تشریح کرد.. رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در خصوص اهمیت مسئله مهارت‌آموزی گفت: اولویت دانشگاه ما گذراندن واحد درسی توسط دانشجویان نیست، بلکه شایستگی مهارتی بیشتر مد نظر ما است و ما در دانشگاه تربیت تکنیسین را هدف‌گذاری کرده‌ایم؛ بنابراین باید برنامه‌هایمان را بر اساس این هدف بزرگ پیش ببریم. در ادامه همچنین به مرکز نوآوری دانشگاه اشاره کردند و گزارش کوتاهی  از روند پیشرفت پروژه بیان نمودند.

محمد نبی شکیبایی ضمن  ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه  فنی و حرفه ای استان، اشاره به وسعت فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام در ارتباط با موضوعات متعدد صنعتی، کشاورزی، فرهنگی و...، ابراز امیدواری کرد که ستاد بتواند از پتانسیل‌های دانشگاه فنی و حرفه ای استان  برای انجام پروژه‌های علمی خود بهره ببرد

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان خراسان شمالی هم ضمن تشریح فعالیت های اخیر این ستاد در ارتباط با کمک به حوزه های کشاورزی، صنعتی و ....؛ به صورت ویژه به فعالیت های حوزه بنیاد برکت اشاره و تاکید کرد:  سیاست اصلی ستاد درگیر سازی افراد متخصص و توانمند و نخبه در زمینه‌های مختلف علمی و بهره گیری از دانش روز برای حل مسائل و موضوعات مربوط به حوزه های اصلی فعالیت ستاد است.

وی خاطر نشان کرد: رویکرد ستاد اجرایی در استان استفاده از ظرفیت های نخبگانی برای پیشبرد امور و سپردن حل مسائل به نخبگان است. با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های دانشگاه فنی و حرفه ای  از مسئولین دانشگاه درخواست میکنیم تا اساتید، دانشجویان و همکاران  دارای طرح ابتکاری ، ایده  خلاقانه و نوآوری دارند را به ستاد اجرایی فرمان امام استان معرفی تا حمایت مالی،  از سوی ستاد از این عزیزان صورت گیرد .

در این نشست مقرر شد در آینده نزدیک تفاهم نامه ای  در همین خصوص منعقد گردد.

انتهای پیام/

کد خبر 6901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =