ایجاد ۱۹۳۰۰ شغل جدید و بهره‌برداری از ۹۰۰ پروژه عمرانی، آغاز ساخت کارخانه کاغذ و اهدای ۲۰۰۰ بسته لوازم خانگی به سیل زدگان خوزستان

با سفر دو روزه محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به استان خوزستان، طی امروز و فردا صدها طرح و پروژه اشتغالزایی و زیربنایی در این استان افتتاح خواهد شد.

بنابراین گزارش، در این سفر که از بعد از ظهر امروز آغاز خواهد شد بیش از ۱۰ هزار طرح اشتغالزایی با ایجاد ۱۹۳۰۰ شغل و با سرمایه‌گذاری ۸۴۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره برداری از بیش از ۹۰۰ پروژه عمرانی در زمینه‌های آبرسانی، مسکن محرومین، ساخت و تجهیز مدارس، کتابخانه و راهسازی و صد ها طرح زیربنایی دیگر بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در سرتاسر استان خوزستان بخش دیگری از برنامه‌های این سفر خواهد بود.

آغاز عملیات اجرایی کارخانه کاغذ خوزستان با سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی ۶۹۰۰ نفر،  و اشتغالزایی ۳۰۰ نفر نیز از دیگر بخش‌های مهم این سفر خواهد بود.  

همچنین به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام، اهدای ۲۰۰۰ بسته لوازم خانگی به هموطنان عزیزی که در سیل اخیر لوازم منزل خود را از دست داده اند، اهدای ۵۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مناطق محروم و برگزاری جشن اهدای ۱۲ هزارمین جهیزیه زوج‌های مناطق محروم سراسر کشور نیز در این سفر استانی صورت خواهد پذیرفت.

بنابراین گزارش افتتاح قرارگاه امدادی جهادی ستاد اجرایی فرمان امام و دیدار با جمعی از خانواده معظم شهدا و گروه‌های جهادی و مردمی نیز از دیگر سرفصل‌های سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خواهد بود.

کد خبر 700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =