با حضور رئیس جمهور۱۵۰واحد مسکونی نهضت ملی در شهرکرد افتتاح می‌شود

محمود ابراهیمی ۲۴ آبان‌ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال‌وبختیاری و با اعلام این خبر که ۱۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهرک منظریه شهرکرد همزمان با این سفر در استان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: در مرحله اول، پروژه احداث ۱۵۰ واحد مسکونی در محله منظریه به ستاد تحویل شد که با اقدامات انجام شده، خوشبختانه از حیث مصالح و سرعت احداث جزو پروژه‌های موفق بوده و در سفر دوم رئیس‌جمهور ۸۵ واحد این پروژه افتتاح می‌شود.

ابراهیمی افزود: ستاد اجرایی به عنوان کارگزار در راستای کاهش هزینه‌های ساخت و تسریع پروژه‌های نهضت مسکن ملی، شرکتی را تحت عنوان «توسعه‌گران عمران» تأسیس کرده است که وظیفه پیگیری این پروژه‌ها را بر عهده دارد.

 وی در ادامه گفت: بعد از افتتاح ۸۵ واحد مسکونی، باقیماندهٔ پروژه ۱۵۰ واحدی منظریه که در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت دارد، در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

ابراهیمی گفت: در فاز دوم، در شهرک الهیه بروجن ۳۰۲ واحد تحویل گرفتیم که در مرحله سفت‌کاری قرار دارد؛ در فاز سوم نیز پروژه ۱۵۶۸ واحدی محله ۴۱ منظریه را تحویل خواهیم گرفت و آغاز بکار خواهیم نمود.

کد خبر 7128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =