حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از بیماران سرطانی

نشست هم اندیشی پیرامون توسعه همکاری‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان فارس و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برگزار شد.

حسین پور نورعلی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان فارس در این نشست، از آمادگی این ستاد برای همکاری و تعامل با دانشگاه علوم پزشکی شیراز در درمان بیماران سرطانی خبر داد.

رئیس دانشگاه در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان فارس هم گفت: در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، توان و بنیه علمی به اندازه‌ای است که بیماران از نقاط مختلف کشور برای درمان به شیراز مراجعه می‌کنند و بیماری‌های بسیاری از جمله سرطان‌ها در حوزه سلامت شیراز پیگیری و درمان می‌شود.

سید وحید حسینی اضافه کرد: زمینه همکاری دوجانبه بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در تمامی حوزه‌ها فراهم است و این همکاری‌ها می‌تواند به ارایه بهتر خدمات درمانی به بیماران کمک کند.

او یکی از محورهای مهم فعالیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز را در حیطه جوانی جمعیت عنوان کرد و افزود: قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه فعال شده و نشست‌های این قرارگاه به طور منظم برگزار می‌شود موضوع جوانی جمعیت می‌تواند یکی از محورهای همکاری بین دو مجموعه باشد.

مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشست با بیان اینکه حدود ۴۲ درصد بیماران مبتلا به سرطان بستری در بیمارستان‌های شیراز از سایر استان‌ها هستند، توان و امکانات مجموعه سلامت فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز را بسیار مناسب توصیف کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 7137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =