برگزاری رویداد ایده پردازی محوره های اجتماعی هرمزگان در بندرعباس

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان هرمزگان گفت: رویداد ایما با هدف بررسی ایده های نخبگان برای حل معضلات اجتماعی به همت بنیاد ۱۵ خرداد و همه دستگاه‌های اجتماعی در استان برگزار شد.

منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان هرمزگان اظهار کرد: ستاد اجرایی از ایده های برتر در حوزه حل معضلات اجتماعی استان حمایت می کند.

دانشمند در حاشیه رویداد ایما گفت: اولین رویداد ایده پردازی محورهای اجتماعی استان هرمزگان با بررسی ۱۷۲ طرح رسیده به دبیرخانه مراسم در سه بخش معضلات اجتماعی، جمعیت و مطالبه گری بررسی و از ایده های برتر تجلیل شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان هرمزگان افزود: هدف از برگزاری این رویداد افزایش مشارکت اجتماعی و فعالین و نخبگان این حوزه در حل معضلات محله و شهر و روستا است تا با همفکری و حمایت بین دستگاهی برای این مهم قدم برداریم.

وی افزود: افزایش سطح ارتقا گروه های مردمی فعال در موضوعات اجتماعی نیز در دستور کار دبیرخانه این رویداد قرار داشته و کارگاه های تخصصی مرتبط نیز برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ رویداد ایده پردازی محورهای اجتماعی هرمزگان "ایما" با همکاری بنیاد ۱۵ خرداد و بیش از ده دستگاه استانی شامل سپاه امام سجاد(ع)، بهزیستی، کمیته امداد، فراجا، دادگستری، دانشگاهها و ... در بازه زمانی دو ماهه اقدام به جمع آوری ایده در بخش های مختلف کرده و در ادامه از برترین های این حوزه تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر 7390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =