نگاه مثبت رهبر انقلاب به رئیس جمهور منتخب یک سرمایه است

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در دیدار با رئیس‌جمهور منتخب گفت: آقای پزشکیان روحیه مردمی، لطیف و گفتمان ساده دارند و تمام این‌ها باعث شده است که مردم طرف ایشان باشند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رئیس‌جمهور منتخب، سید پرویز فتاح رئیس ستاد اجرایی فرمان امام پس از دیدار با مسعود پزشکیان، گفت: ما اطمینان خاطر دادیم که ستاد اجرایی فرمان امام که یک نهاد انقلابی زیر نظر رهبر انقلاب است با همه ظرفیت در کنار آقای پزشکیان خواهد بود. ایشان تردید نکنند که ظرفیت و امکانات ما در کنار دولت ایشان، حمایت خواهد کرد.

فتاح با اشاره به همکاری دولت و نهادهای انقلابی، گفت: از دکتر پزشکیان خواهش کردم که ظرفیت نهادها را در کنار دولت خود ببینند و این می‌تواند کمک بسیاری در پیشبرد امور کند. در دولت آقای روحانی و همچنین در دولت شهید جمهور آقای رئیسی هم به همین گونه بود، الان هم در خصوص دولت آقای پزشکیان به ما سفارش شده که حمایت کنیم و این کار را خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: بنده پیشنهاداتی مطرح کردم و ایشان هم بزرگواری کردند یادداشت کردند و قول پیگیری دادند و چند مورد مصداقی هم بود که به بنده گفتند حتما این موارد را پیگیری و حل کنم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه به هر حال هنوز دولت چهاردهم تشکیل نشده و بعضی از مواردی که در جلسه مطرح شد مربوط به یک وزارتخانه خاص است، ادامه داد: شاید لازم باشد بعد از استقرار دولت چهاردهم بتوانیم دقیق‌تر و با جزییات بیشتر موارد را مطرح کنیم، اما به طور کلی بنده به دولت چهاردهم بسیار امیدوار هستم.

فتاح با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی مسعود پزشکیان افزود: آقای پزشکیان روحیه مردمی، لطیف و گفتمان ساده دارند و تمام این‌ها باعث شد مردم طرف ایشان باشند و همچنین سرمایه دیگر، نگاه مثبت رهبر انقلاب به رئیس جمهور است که در اختیار آقای دکتر پزشکیان است.

کد خبر 7714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =