رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن اسماعیل هنیه زودتر از موعد نابود می‌شود

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در مراسم تشییع پیکر اسماعیل هنیه گفت: رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن اسماعیل هنیه سرعت رسیدن به پایان کار خود را افزایش داد و زودتر از موعد به نابودی خواهد رسید.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام به نقل از ایرنا، سید پرویز فتاح در مراسم تشییع پیکر اسماعیل هنیه در دانشگاه تهران افزود: حتماً باید یک پاسخ دندان‌شکن به اسرائیل داد؛ زیرا تجربه نشان داده هر وقت اسرائیل غلطی کرده و جنایتی مرتکب شده و جواب نگرفته وضع بدتر شده است.

وی ادامه داد: راهکاری که اسرائیل را سرجای خود بنشاند جواب دندان‌شکن است؛ زیرا این رژیمی نیست که با این مسائل آرام بنشیند چرا که کارش جنایت است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خاطر نشان کرد: انتظار مردم و همه دلسوزان این است که همان‌گونه که رهبری فرمودند انتقامی سخت گرفته شود.

فتاح گفت: همان‌گونه که رسم بوده وقتی خونی ریخته می‌شود عده‌ای برای خون‌خواهی به پا می‌خیزند و بنابراین باید پاسخی محکم و درخور به این جنایت داد.

وی ادامه داد: به فضل خدا همین اتفاق خواهد افتاد و از این اقدام خود پشیمان خواهند شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام افزود: اسرائیل با این اقدام سرعت نابودی و رسیدن به پایان کار خود را افزایش می‌دهد و زودتر از موعد به نابودی خواهد رسید.

کد خبر 7720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =