در مسیر اباعبدالله(ع) نباید اسراف شود/ لزوم ارتقای خدمات بیمارستان سیار برکت در ایام اربعین

آئین تکریم خادمان ستاد اجرایی فرمان امام در اربعین حسینی با حضور جمعی از خادمان، رئیس و مدیران این نهاد برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام، سید پرویز فتاح در آئین تکریم خادمان ستاد اجرایی فرمان امام در اربعین حسینی اظهار کرد: وجود برگزاری مراسم اربعین به برکت امام خمینی(ره) و خون شهداست و آن‌ها بودند که این مسیر را باز کردند.

وی گفت: به روح شهید رئیسی درود می‌فرستیم چرا که دولت و شخص ایشان پای کار اربعین ایستادند و قطعا در ثواب آن شریک هستند.

فتاح با اشاره به اینکه آنچه در اربعین دیده می‌شود موجی از اخلاق، آرامش، بزرگواری، صبر، تحمل و ایثار است، افزود: ستاد اجرایی فرمان امام نیز در این مسیر هوشمندانه عمل کرد و سعی کردیم اقدامات انجام شده نسبت به سال‌های گذشته افزایش بیشتری داشته باشد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ادامه داد: کارهای خوبی مثل خدمت‌رسانی به زوار اربعین در بیمارستان سیار برکت انجام شد که لازم است هم در مسیر اربعین توسعه پیدا کند و هم در حوادث موجود بتوان از این ظرفیت استفاده کرد.

فتاح تصریح کرد: لازم است هزینه‌های خدمات اربعین دقیق انجام شود چرا که معتقدیم در مسیر اباعبدالله(ع) نباید اسراف صورت گیرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اعزام بیش از ٣٠ هزارنفر از زوار مناطق محروم برای اولین بار به عتبات عالیات از توفیقات ما خواهد بود و هر آنچه در این مدت انجام گرفت به برکت حضرت ولیعصر(عج) و وجود مقدس مقام معظم رهبری است.

کد خبر 7788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =