افتتاح ۷ مرکز دوراپزشکی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق محروم سیستان و بلوچستان برای ارتباط بیماران با پزشکان متخصص داخلی و خارجی

در دومین روز سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به سیستان و بلوچستان، ۷ مرکز دوراپزشکی جهت ایجاد ارتباط بین بیماران در مناطق دورافتاده و پزشکان متخصص در بیمارستان‌های مجهز افتتاح شد.

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در بدو ورود مرکز دوراپزشکی شهرستان هامون و ۶ مرکز دیگر در سایر نقاط استان را با هدف ایجاد ارتباط پزشکان متخصص داخلی و خارجی برای بهبود کیفیت درمان در این استان را افتتاح کرد.

با راه‌اندازی این مراکز خدماتی و درمانی، معضل کمبود پزشک و عدم دسترسی به پزشکان متخصص و فوق متخصص در مناطق محروم عملا مرتفع می‌شود و بیماران باحضور در این مراکز تحت درمان پزشکان متخصص از راه دور قرار می‌گیرند.

وی همچنین در ادامه در روستای دولت آباد حضور پیدا کرد و از روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی کاروان سلامت احسان بازدید به عمل آورد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ادامه تصریح کرد: کاروان ۵۰ نفره سلامت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام، خدمات پزشکی رایگان شامل دندانپزشکی، آزمایشگاه، گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی و سایر خدمات بهداشتی را به مدت ۱۰ روز در منطقه به صورت رایگان ارائه میدهد.

دکتر وثوقیان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان هامون نیز در این بازدید گفت: در مدت زمان حضور کاروان سلامت در شهرستان هامون  ۳۰۰۰ ویزیت رایگان با هزینه بالغ بر ۴ میلیارد ریال انجام شده است.

کد خبر 824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =