بهره برداری از کارخانه تولید تبلت ایرانی با قابلیت کنترل والدین در مراغه با سرمایه گذاری ستاد اجرایی

مراسم افتتاح کارخانه تبلت سازی سپهبد مراغه روز جمعه مورخه 99/11/17 با حضور جناب آقای دکتر سیدمصطفی سید هاشمی قائم مقام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، جناب آقای دکتر محمدرضا پورمحمدی  استاندارآذربایجان شرقی،حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه ،جناب آقای موسوی معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه ، جناب آقای ربانی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان و سایر مسئولین محلی در محل این کارخانه در شهرستان مراغه برگزار گردید.

جناب آقای دکتر محمدرضا پورمحمدی  استاندارآذربایجان شرقیدر آیین افتتاح کارخانه «تبلت ایرانی با قابلیت کنترل والدین» در مراغه  با اشاره به اینکه مراغه به عنوان دومین شهر استان مسیر پیشرفت را طی می‌کند، بیان کرد: تولید تبلت ایرانی با مشارکت و نقش‌آفرینی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) حرکتی در مسیر توسعه صنعتی این شهرستان به شمار می‌رود.

«پورمحمدی» با تاکید بر اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در همه زمینه‌ها در کنار ملت ایران قرار دارد، بیان کرد: این ستاد در زمان وقوع سیل و زلزله در کمک‌رسانی پیشگام بوده و در زمینه‌های مختلفی چون توسعه کشاورزی دیم، مدرسه‌سازی و غیره در سطح استان فعال است.

بنیاد برکت تاکنون ۸ مدرسه در مراغه افتتاح کرده است

فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز به افتتاح کارخانه تبلت‌سازی مراغه با مشارکت و محوریت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اشاره کرد و گفت: تلاش این بنیاد در توسعه اقتصادی و رفع نیازهای جامعه ارزشمند بوده و این نهاد تاکنون هشت باب مدرسه در مناطق محروم این شهرستان احداث و افتتاح کرده است.

سیدعلی موسوی ادامه داد: امسال نیز ۲ مدرسه ۶ کلاسه در این شهرستان توسط بنیاد برکت احداث شده و طی دهه فجر نیز یک باب از این مدارس به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: سرمایه‌گذاری و مشارکت بنیاد برکت در طرح‌های تولیدی و اقتصادی از جمله حرکت‌های بزرگی است که زمینه‌ساز رونق اقتصادی و اشتغالزایی شده که نمونه بارز آن ایجاد و راه‌اندازی همین کارخانه تبلت‌سازی است.

ورود بنیاد برکت به عرصه تولید واکسن کرونا مایه افتخار است

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز با تاکید بر لزوم رفع موانع تولید، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری بنیاد برکت موجب اشتغال‌زایی و رونق تولید شده و ورود این نهاد به عرصه تولید واکسن کرونا مایه افتخار است.

جناب آقای دکتر سیدمصطفی سید هاشمی قائم مقام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این مراسم  ضمن تشریح اهداف ستاد اجرایی بیان نمودند ایده راه‌اندازی این کارخانه به عنوان یکی از دغدغه‌های رهبری مبنی بر صیانت از فضای مجازی شکل گرفته و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از این ایده استقبال کرده است تا یک سیستم عامل بر اساس نیاز خانواده ایرانی بومی‌سازی شود.  
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =