عیادت مدیر کل و معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، ایلام از نوجوان آسیب دیده مسابقه فوتبال خیابانی

مدیر کل و معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، استان ایلام، از نوجوانی که دستش در حین برگزاری مسابقه فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد آسیب دیده بود عیادت و دل جویی کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، استان ایلام، محمد زارع با حضور در منزل نوجوان حسام الفتی ضمن آرزوی سلامتی برای وی، اظهار کرد: نوجوانان سرمایه و آینده سازان کشور عزیزمان ایران اسلامی هستند لذا باید مورد توجه جدی در همه زمینه ها قرار بگیرند.

وی، با بیان اینکه نوجوانان ما در جنگ تحمیلی با وجود داشتن سن کم اما رشادت ها از خود به جا گذاشتند و خون دادند اما یک وجب از خاک کشور را به دست اهریمن ندادند، افزود: نوجوانان جامعه امروز هم باید با الگو گیری از شهید فهمیده ها پابه رکاب دستورات رهبر عزیز انقلاب و نظام باشند. 

زارع،تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان ایلام، از همان ابتدای وقوع این حادثه بلافاصله با تقبل صفر تا صد هزینه درمان ایشان نسبت به مداوای دست شکسته این نوجوان اقدام سریع انجام داد و تا به دست آوردن بهبودی کامل در کنار وی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی، مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در محلات حاشیه شهر ایلام با همت خانه های احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، برگزار شد.

کد خبر 4196

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =