ادامه کاروان های خدمات رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان +(جزئیات)

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان از اعزام کاروان خدمات رسانی به مناطق محروم با محوریت حوزه دندانپزشکی و دامپزشکی خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل  ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد؛ شایان نادری از اعزام کاروان های خدمات رسانی به مناطق محروم با محوریت خدمات رسانی در حوزه های دندانپزشکی و دامپزشکی خبر داد.
وی گفت: در این سری از اعزام کاروان های خدمات رسانی که با حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان  امام (ره) صورت می گیرد چهار منطقه محروم انتخاب شده است.

ایشان افزودند :با توجه به ضریب محرومیت  مناطق انتخاب شده به مرور در این مناطق حضور پیدا خواهیم کرد و در دو حوزه دندانپزشکی و دامپزشکی به مردم خدمات رسانی انجام می‌پذیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با مجموعه کتابخانه های عمومی استان شاهد راه اندازی کتابخانه های سیار جهت پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در این مناطق خواهیم بود.

گفتنی است که در این کاروان های جهادی گروههای جهادی تخصصی پزشکی و دامپزشکی بسیج دانشجویی و دانشگاه علوم پزشکی ما را همراهی خواهند کرد.

کد خبر 4455

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =