ایجاد 2 هزار و 698 شغل در 8 شهرستان استان مازندران

مجری برتر استان مازندران گفت: 2 هزار و 698 شغل در استان مازندران طی سال گذشته با حمایت‌های موثر بنیاد برکت ایجاد شده است.

سیدمحمد سیدی مجری طرح‌های اشتغال‌زایی اجتماع‌محور استان مازندران در گفت‌وگو با روابط عمومی با بیان اینکه در 8 شهرستان و 120 روستا در استان مازندران در سال گذشته توانسته‌ایم اقداماتی را در حوزه گلخانه، پرورش قارچ، زنبور عسل و سایر خدمات عمومی اقدامات لازم را برای مردم این منطقه انجام دهیم گفت: در سال گذشته 2 هزار و 698 استقرار شغل داشته‌ایم که خود یک رکورد بی‌نظیر در بین استان‌های کشور به شمار می‌رود که این میزان اشتغال با حمایت‌های موثر بنیاد برکت صورت گرفته است.

او ادامه داد: حدود 200 میلیارد و 620 میلیون تومان برای استقرار 2 هزار و 698 شغل تسهیلات پرداخت شده است که در این زمینه نقش و حمایت بانک‌ها بسیار خوب بوده و تعامل بسیار خوبی با تمامی تسهیلگران در این منطقه داشته‌اند.

 ایجاد 2 هزار و 698 شغل در 8 شهرستان استان مازندران

سیدی اظهار کرد: از سال 97 که فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده‌ام حدود 8 هزار و 200 شغل ایجاد کرده‌ایم که تمامی آنها در سامانه رصد ثبت شده و تمامی این اقدامات با همکاری وحمایت‌های موثر بنیاد برکت صورت گرفته است.

مجری برتر بنیاد برکت توضیح داد: در بازدیدهای که استاندار مازندران از واحدهای تولیدی و اشتغال انجام می‌دهند همواره از حمایت‌های بنیاد برکت مردم صحبت کرده و اعلام کرده‌اند که اگر اعتباری قرار هست پرداخت شود از محل بنیاد برکت باشد چراکه بدون حمایت این بخش امکان احیا و ایجاد اشتغال تا به این حد وجود نداشت.

کد خبر 6396

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =