سفر مدیرعامل بنیاد برکت به استان بوشهر/ نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر: بنیاد برکت در استان بوشهر خوشنام است

مدیرعامل بنیاد برکت به همراه معاونین این بنیاد جهت افتتاح و بازدید از چند طرح اشتغالزایی و گسترش چتر خدمت‌رسانی به استان بوشهر سفر کردند.

صبح امروز (۱۶ دی ماه ۱۴۰۲) مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به همراه معاونین این بنیاد جهت افتتاح و بازدید از چند طرح اشتغالزایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و گسترش چتر خدمت‌رسانی در استان بوشهر وارد این استان شدند.

ترکمانه و هیئت همراه در اولین برنامه با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بوشهر در این دیدار گفت: بر خود لازم می‌دانم از جناب آقای دکتر مخبر که در شرایط سخت و پرفراز و نشیب کشور در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خدمات ارزشمند داشتند تشکر و قدردانی کنم و برای آقای مهندس فتاح که از شخصیت‌های بسیار ارزشمند، پرتلاش، فعال و مورد اعتماد رهبر انقلاب هستند آرزوی توفیق دارم.

امام‌جمعه بوشهر گفت: محرومیت‌زدایی بسیار مورد تاکید است که در موضوع محرومیت‌زدایی در کشور نیازمند ستاد مشترک هستیم و باید مغزافزار این موضوع در کشور به‌روزرسانی شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات بسیار خوبی در راستای محرومیت‌زدایی توسط دستگاه‌های مختلف در حال انجام است، گفت: در استان‌های کشور ظرفیت‌های بالنده بسیاری وجود دارد که می‌تواند ضمن ایجاد اشتغال تولید ثروت کند و تولید ناخالص کشور را رشد دهد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: استان بوشهر استانی با ظرفیت‌های فراوان است که هزینه در این استان برای استفاده از این ظرفیت‌ها هزینه نیست بلکه ایجاد سرمایه است.

وی با بیان اینکه هرجا که من میروم گروه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام جلوتر از ما در آنجا هستند، گفت: ستاد اجرایی  و بنیاد برکت در استان بوشهر خوشنام هستند. همچنین خدمات انجام شده توسط بنیاد برکت در تک تک روستاهای بوشهر قابل مشاهده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری خطاب به مسئولین بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام حاضر در جلسه گفت: کار شما بسیاری مهم، حساس و ارزشمند است و به عبارتی لحظه لحظه کار شما عبادت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در پایان این جلسه گفت: سلام گرم بنده را به آقای فتاح دوست قدیمی و مرد پرتلاش و جهادی کشور برسانید.

مدیرعامل بنیاد برکت در ابتدای این دیدار گفت: هدف این سفر استانی گسترش خدمت‌رسانی و تسریع در پروژها و طرح‌های بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان بوشهر است که با هدف توانمندسازی در مناطق کم برخورد دار استان در انجام است.

وی گفت: در سفر قبل به استان بوشهر یکی از موضوعاتی که مصوب شد ایجاد شهرک خرمایی در استان بوشهر بود که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 7389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =