حمایت دولت از ساخت پتروپالایشگاه مروارید مکران

معاون اول رئیس جمهور گفت: ساخت پتروپالایشگاه مروارید مکران و حرکت به سمت صادرات محصولات پتروشیمی علاوه بر جلوگیری از خام فروشی به توسعه صنعت داخل و اشتغالزایی و همچنین ارزآوری کمک شایان توجهی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی گروه اقتصاد مفید، دکتر محمد مخبر در جلسه‌ای که با موضوع حمایت از تولید و تامین مالی پروژه‌های بزرگ و با حضور رییس صندوق توسعه ملی، مدیرعامل گروه اقتصاد مفید ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و مدیران عامل برخی از بانک‌ها برگزار شد، بر حمایت دولت از تکمیل پروژه‌های مهم و اثرگذار در تولید تاکید کرد.  

معاون اول رئیس جمهور در این جلسه با اشاره به پیشرفت پروژه‌هایی همچون پتروپالایشگاه مروارید مکران گفت: سرمایه‌گذاری بانک‌ها و صندوق توسعه ملی در ساخت ابرپروژه‌ها و طرح‌های پیشران اقتصادی کشور به ویژه پالایشگاه‌ها و پتروپالایشگاه‌ها از مهمترین برنامه‌ها و اقدامات دولت سیزدهم است.

مدیرعامل گروه اقتصاد مفید ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همچنین در این جلسه گزارشی از پیشرفت فیزیکی پتروپالایشگاه مروارید مکران ارائه کرد و در ادامه تصمیماتی درخصوص نحوه تامین مالی برای تسریع در اتمام فاز اول این پروژه اتخاذ شد.

کد خبر 6416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =