دوره توانمندسازی معلمان در هرمزگان برگزار شد

معاون اجتماعی ستاد اجرایی هرمزگان گفت: معلمان پرچم داران توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم و کم برخوردار هستند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از هرمزگان، سجاد امیریان زاده معاون اجتماعی ستاد اجرایی در دوره توانمند سازی ویژه معلمین درس کارآفرینی اظهار داشت: توجه به دانش آموزان متوسطه اول و تلاش برای ارتقا سطح مهارتی آنان در جهت شکوفایی استعدادها و شناخت درست از علائق فردی برای دستیابی بهتر در اهداف آینده از برنامه های قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان است.

امیریان زاده گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری نسبت به ارتقا آموزشی در نقاط محروم، معلمان پرچم داران توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم و کم برخوردار هستند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی استان افزود: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کنار اداره کل آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای مهارت افزایی معلمان به کار خواهد بست.

وی عنوان کرد: توجه به مشاغل نوین بر اساس مزیت منطقه ای باید از مدرسه در بین دانش آموزان رواج پیدا کند و مدارس تولید و مهارت در همین راستا تشکیل شده اند.

گفتنی است همایش تولید و مهارت ویژه دبیران منتخب مناطق هرمزگان به همت قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان با چهار کارگاه تخصصی در مدت زمان یک روزه برگزار گردید.

دوره توانمندسازی معلمان در هرمزگان برگزار شد

کد خبر 6946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =