ورود طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت به ۳۲ روستا در خوزستان

مجری بنیاد برکت استان خوزستان گفت: بنیاد برکت در ۵شهر استان خوزستان اقدامات بسیار گسترده‌ای در حوزه اشتغال‌زایی و تکمیل زنجیره سبز و آبی کرده است.

مصطفی باندری مجری بنیاد برکت در استان خوزستان با بیان اینکه پیرو دستور بنیاد برکت بر تکمیل طرح‌های زنجیره سبز و آبی در شهرستان‌های ایذه مسجدسلیمان لالی اندیکا دزپارت کمیته‌های اشتغال را در این بخش تشکیل داده‌ایم گفت: با اجرای طرح‌های آبیاری قطره‌ای و استفاده از روش‌های نوین اقدام به توسعه باغات در شهرستان‌های ایذه، اندیکا و لالی کرده ایم. 

وی ادامه داد: بیش از ۴۰۰ هکتار سیستم آبیاری نوین در این حوزه انجام شده که این اقدام نقش بسیار موثری در کاهش هدر رفت آب داشته است. 

باندری بیان کرد: در فاز اول اجرای طرح زنجیره سبز با تکمیل سیستم آبیاری نوین بحث کشت علوفه را تکمیل کرده‌ایم و در حوزه دامداری اقدام به فرآوری محصولات لبنی و پرورش زنبور عسل و همچنین اقدام به راه اندازی کارگاه‌های بسته‌بندی در شهر اندیکا برای اولین بار کرده ایم.                      

ورود طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت به ۳۲ روستا در خوزستان             

باندری اظهار کرد: در سال جدید به بیش از ۳۲ روستا ورود کرده‌ایم و تا به امروز بیش از ۴۵۰ طرح اجرایی شده و تا پایان سال ۱۵۰۰طرح هم اجرایی خواهد شد. 

مجری بنیاد برکت در استان خوزستان افزود: کارگروه‌های تخصصی در رشته‌های دامداری و کشاورزی تشکیل شده است و در شهرستان‌های مسجد سلیمان چندین کارگاه بزرگ در حوزه‌های بسته‌بندی محصولات کشاورزی و همچنین راه اندازی مشاغل در حوزه تولید نایلون و پنل‌های خورشیدی صورت گرفته است.

کد خبر 7135

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =