فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست مشترک ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی و کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری هرمزگان:

امسال توسط بنیاد برکت و با مشارکت دستگاه های اجرایی استان، ۲ هزار و ۳۰۰ طرح اشتغالزایی خانگی و کوچک و ۲۵ طرح کارگاهی در هرمزگان اجرا و پیگیری می شود.

به همت بنیاد برکت درهرمزگان؛
2300طرح اشتغالزایی خانگی و کوچک اجرایی می شود

استاندار هرمزگان گفت: امسال توسط بنیاد برکت و با مشارکت دستگاه های اجرایی استان، ۲ هزار و ۳۰۰ طرح اشتغالزایی خانگی و کوچک و ۲۵ طرح کارگاهی در هرمزگان اجرا و پیگیری می شود.

 فریدون همتی در نشست مشترک ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی و کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری هرمزگان اظهار داشت: محرومیت زدایی از راهبردهای کاری بنیاد برکت در اقصی نقاط کشور است و این بنیاد برای افزایش توسعه و آبادانی در استان هرمزگان با اجرای طرح های مختلف در حال فعالیت است.

بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) که نهادی است جهادی، دانش‌پایه و الگوساز، با اتخاذ رویکردها و ویژگی‌های زیر در نظر دارد با خلق نظام‌ها و روش‌های نوآورانه، مبتنی بر اراده و توان مردم و جلب مشارکت فعال تمامی ذی‌نفعان، به تسهیل مسیر پیشرفت مناطق محروم، فقرزدایی و افزایش سطح رفاه اجتماعی، از طریق توان‌افزایی انسانی- اجتماعی- اقتصادی، ایجاد و توسعه‌ی فرصت‌های شغلی و کمک به اجرای طرح‌های زیربنایی، متناسب با ظرفیت‌ها و نیازهای منطقه‌ای بپردازد.

کد خبر 1553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =