اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر به معلولان تحت پوشش بهزیستی گلستان

اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر به معلولان تحت پوشش  بهزیستی  گلستان
محمد مهدی سلمان زاده  مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ره استان گلستان از اهدای فاز اول یکصد دستگاه ویلچر به خانواده های محروم و دارای معلول کودک و نوجوان از سوی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره و توزیع آن در استان خبر داد. 
سلمان زاده گفت: این اقدام با عنوان پویش "چرخ زندگی" بجهت تامین بخشی از ویلچر مورد نیاز معلولان محروم استان توسط بنیاد ۱۵ خرداد  جهت رفع نیازمندی خانواده های محروم دارای کودک و نوجوان معلول صورت پذیرفت.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ره استان گفت: این خدمات از جمله اقدامات اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان 
حضرت امام ره هست که خدمات آن به این استان رسیده است.
ایشان در ادامه گفت: در این پویش در فاز اول توزیع ویلچر جمعا مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون ریال هزینه شده است‌ که مقرر است این خدمات در فازهای بعدی برنامه ریزی گردد.
سلمان زاده در ادامه گفت: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان نیز در اقدامات اجتماعی خود همزمان با بازگشایی مدارس در مهر ماه سالجاری خدمات خوبی را به خانواده های محروم و نیازمند مناطق کم برخوردار اختصاص داده است که می توان به توزیع ۶۲۰۰ بسته کامل لوازم التحریر و ۶۸۰۰ بسته معیشتی جمعا به مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اشاره نمود. 
وی در پایان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان در عرصه های مختلف عمرانی (ساخت و تکمیل مراکز بهداشتی، مساجد، مدارس و ...، اشتغال (توانمندسازی خانواده ها و اعطای تسهیلات)، اجتماعی (توزیع لوازم التحریر، بسته های معیشتی و... ) خدمات متنوعی را در رفع محرومیت مناطق کم برخوردار روستایی و حاشیه ی شهرها به توسط سه بازوی اجرایی این ستاد در بنیاد برکت، بنیاد احسان و بنیاد ۱۵ خرداد داشته است که هم استانیها عزیز قطعا با این خدمات آشنا هستند.

کد خبر 2551

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =