برگزاری آیین تجلیل از فعالین احسان و نیکوکاری/ ورود تخصصی‌تر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اردبیل به حوزه مسائل اجتماعی

آیین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان اردبیل در فرهنگسرای پارک بانوان اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهرداد ستوده عصر امروز در آیین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سال آینده به حوزه مسائل اجتماعی تخصصی‌تر ورود خواهد کرد و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه، مبارزه با افزایش آمار طلاق و حمایت از کودکان کار در اولویت اهداف ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

وی افزود: ما به دنبال ایجاد و حمایت از شبکه‌ای منظم متشکل از افراد انقلابی در جهت تحقق اهداف ستاد هستیم و گروه‌های جهادی و بسیجی و مجموعه‌های تخصصی از جمله سازمان‌های مردم‌نهاد برای ما از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

برگزاری آیین تجلیل از فعالین احسان و نیکوکاری/ ورود تخصصی‌تر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اردبیل به حوزه مسائل اجتماعی

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان اردبیل بیان کرد: تمامی فعالیت‌های انجام یافته در این ستاد با همکاری سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و ... انجام می‌گیرد و امروز طی این برنامه از ۲۰ نفر از فعالان حوزه احسان نیکوکاری که با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل همکاری داشته‌اند، تقدیر می‌شود.

وی تشریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نسبت به شناسایی نقاط مورد نیاز برای خدمت‌رسانی به مردم اقدام کرده و به نوعی عرصه خالی خدمت را شناسایی می‌کنیم و در این راستا حمایت‌های لازم از لحاظ نیروی انسانی، اعتباری، تخصصی و ... در راستای خدمت‌رسانی به مردم را انجام دهیم.

ستوده بیان کرد: تعلیم و تربیت جزو برنامه‌های آتی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اردبیل است که در این راستا قرارگاه عدالت آموزشی تشکیل خواهد شد و در آینده خبرهای خوشی در این خصوص خواهیم گفت.

https://www.farsnews.ir/

کد خبر 3482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =