برگزاری آیین تجلیل از جهادگران همکار بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان بوشهر

بوشهر-آیین تجلیل از جهادگران همکار بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، این همایش به همت اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، محمدی زاده استاندار بوشهر، سید محمد حسن تقی زاده مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در استان بوشهر و تنی چند از مدیران بهمراه تعدادی از مسولین گروه‌های جهادی و خیریه‌های همکار بنیاد احسان در سالن دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست به تبیین توفیق خدمت به مردم و اهمیت آن در اسلام پرداخت و ضمن تجلیل از گروه‌های جهادی و خدمات ارزنده آنان، این گروه را جزو محسنین برشمرد.

وی تاکید کرد: تا می‌توانید کار خود را خالصانه و فقط برای رضای خدا انجام دهید تا برکاتش بیشتر شود.

استاندار بوشهر نیز ضمن تقدیر از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به خدمات ارزشمند نیروهای جهادی در بخش‌های مختلف استان، به بیان نقش مردم و تاثیرگذاری آنان در انقلاب پرداخت.

احمد محمدی زاده خواستار انسجام هرچه بیشتر در استان برای خدمت به مردم شد.

در ابتدای این مراسم سید محمدحسن تقی زاده مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مجدانه، شبانه روزی و خستگی ناپذیر عزیزان جهادی برای خدمت به مردم به تشریح فعالیت‌های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان بوشهر در بخش‌های مختلف پرداخت.

وی افزود: توزیع ده‌ها تن انواع مایحتاج ضروری از قبیل گوشت گوسفندی و گوشت مرغ، حبوبات، روغن، رب گوجه فرنگی، قند، شکر، تن ماهی، برنج و ... و همچنین توزیع هزاران بسته کیف و نوشت افزار، بسته‌های بهداشتی، ماسک، آبگرمکن، مخزن‌های آب از جمله خدمات این بنیاد است.

تقی‌زاده گفت: انجام طرح‌هایی مانند لبخند احسان، اعزام تیم‌های پزشکی، کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان و میلیاردها تومان اهدای وسایل مورد نیاز بیماران کرونایی به بخش درمان استان نیز از دیگر خدمات بنیاد احسان است.

وی از گروه‌های جهادی که با قرارگاه‌های مختلف بنیاد احسان که در زمینه‌های تخصصی مشغول فعالیت هستند و همکاری دارند تقدیر کرد.

تقی‌زاده در پایان اعلام کرد که بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان بوشهر تا کنون بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

در این آیین همچنین چند تن از فعالین گروه‌های جهادی همکار بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان بوشهر نیز به بیان دیدگاه‌های خود و تقدیر از فعالیت‌های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) پرداختند و در پایان به چند نفر از فعالین این عرصه لوح تقدیر و تندیس احسان اهدا شد.

کد خبر 3570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =