۱۲۰ دستگاه کولر گازی بین نیازمندان استان بوشهر توزیع شد

۱۲۰ دستگاه کولر گازی روز پنجشنبه با حمایت حساب ۱۰۰ امام (ره) و بنیاد احسان در بین نیازمندان این استان توزیع شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در آئین مراسم تأمین سیستم سرمایشی برای محرومان گفت: استان بوشهر استان برخوردار اما نیازمند است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: روان سازی در امر ازدواج، اشتغال و تأمین مسکن مورد نیاز جامعه از جمله اولویت‌هایی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: با تلاش‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب ۱۰۰ امام(ره) اتفاق‌های بسیار خوبی در زمینه تأمین مسکن در سطح استان در حال انجام است.

صفایی بوشهری اضافه کرد: تأمین مسکن مناسب، مقاوم سازی واحدهای مسکونی و تحول در عمران روستاها از اقدام‌های اثربخش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر است.

وی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و گروه‌های جهادی نیز کارهای مهمی انجام داده اند و امید می‌رود با این تلاش‌ها به نقطه‌ای برسیم که در استان هیچ نیازمندی به خصوص در بخش مسکن نداشته باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز گفت: حساب ۱۰۰ امام (ره) از زمانی که بنیانگذار انقلاب اسلامی با دور اندیشی خود تأسیس کرده‌اند دارای ظرفیت‌های متعددی است که مغفول مانده و تلاش شده این ظرفیتها به بالفعل تبدیل شده و مردم محروم از این حساب استفاده کنند.

حجت الاسلام محمود پارمان افزود: هم‌اکنون ظرفیت حساب ۱۰۰ امام (ره) تا سقف ۲۰ میلیون تومان به قشرهای محروم جامعه کمک کند و در ماه‌های آینده سقف کمکهای بلاعوض این حساب تا سقف ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومان برای قشرهای محروم افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: حساب ۱۰۰ امام (ره) با تمام توان از قشرهای محروم در زمینه تأمین مسکن حمایت می کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر گفت: پویش ملی نسیم احسان در این استان با همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و با مشارکت ۵۰درصدی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیرین استان برگزار می‌شود.

سید محمد حسن تقی زاده افزود: تعداد ۱۲۰ دستگاه کولر گازی بنا بر نیاز استان بوشهر با توجه به گرما و شرجی بسیار بالا به ارزش ۲۱ میلیارد ریال برای اهدا به خانوارهای کم برخوردار توسط حساب ۱۰۰ امام(ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خریداری و توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر اضافه کرد: همچنین تعداد ۵۰ دستگاه کولر گازی متعلق به خانوارهای کم برخوردار که نیاز به تعمیر موتور و یا تعویض قطعات و حتی سرویس داشته است نیز به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال بازسازی و به چرخه حرکت در خانوارها بازگردانده‌اند.

نویسنده خبر : آیدا عالی پور

کد خبر 4736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =