برگزاری مجمع عمومی سالانه گروه اقتصاد مفید

مجمع عمومی سالانه گروه اقتصاد مفید با حضور معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره، رئیس هیئت مدیره و سهامداران این گروه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مجمع عمومی سالانه گروه اقتصاد مفید با پخش کلیپی از پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها آغاز و سپس حسابرس مستقل و بازرس قانونی گزارشی از وضعیت مالی گروه ارائه کرد که بر اساس این گزارش، عملکرد گروه اقتصاد مفید در سال ۱۴۰۱ منصفانه ارزیابی شد.

دکتر عبادالله عبدالهی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره گروه اقتصاد مفید در ادامه این مجمع نسبت به نحوه تعاملات با دولت و صندوق توسعه ملی و همچنین اخذ اعتبارات بانکی و تغییر در سهامداران گزارشی ارائه کرد. 

دکترسید مصطفی سیدهاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در این مجمع ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیرعامل و همکارنشان در گروه اقتصاد مفید، پیشرفت پروژه‌ها را نشان از مدیریت جهادی، انقلابی و اجرایی دانست.

تصمیم گیری در خصوص صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی و انتخاب روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی از جمله اقدامات صورت گرفته در این مجمع بود.

کد خبر 6415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =