فعالیت بنیادهای غیردولتی در چهارمحال و بختیاری افزایش می‌یابد

‍ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از سه رکن تحقق توسعه جهشی بنیادهای غیردولتی است که می‌طلبد این نهادها از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) فعالیت‌های خود در استان را چندین برابر کند.

غلامعلی حیدری روز یکشنبه در نشست با اعضای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) این استان افزود: برای تحقق توسعه جهشی سه رکن دولت، بنیادهای غیردولتی و بخش خصوصی دخیل هستند که با توجه به محدودیت‌های بخش دولتی می‌تواند از ظرفیت بنیادها و بخش خصوصی بیش از پیش بهره‌گیری کرد.

وی، رونق اشتغال پایدار را از مهمترین برنامه‌های این استان برشمرد و گفت: این استان ظرفیت‌های بی‌شماری در حوزه گردشگری، صنایع تبدیلی، کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی دارد که با مدیریت جهادی باید از این ظرفیت‌ها در راستای رونق تولید و اشتغال بهره‌گیری کرد.

حیدری با اشاره به هجمه‌های اقتصادی دشمن در سال‌های اخیر، اظهار داشت: ایران اسلامی با جنگ اقتصادی روبروست که با افزایش تولید می‌توان در این جنگ پیروز شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) درخواست کرد تا برنامه مدونی برای محرومیت‌زدایی و رونق تولید و اشتغال در این استان ارائه دهد و فعالیت‌های خود را در این استان چندین برابر کند.

حیدری بنیادهای غیردولتی نظیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را بازو و محور تحقق توسعه جهشی در این استان دانست و گفت: نیاز به برنامه جهادی داریم که نتیجه آن در کوتاه مدت خود را نشان دهد.

وی، نهادهای غیردولتی را مکمل دولت در اشتغالزایی و رونق تولید دانست و افزود: می‌طلبد تا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) فعالیت‌هایی نظیر ساخت مسکن محرومین، خانه بهداشت، مدرسه و ایجاد کارگاه‌های تولیدی را افزایش دهد.

کد خبر 2968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =