اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنوارۀ حامیان دانشگاه تهران به بنیاد 15 خرداد

هفتمین جشنواره تجلیل از خیرین، واقفین و حامیان دانشگاه تهران شب گذشته در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد 15 خرداد، معاون آموزشی دانشگاه تهران و رییس هیات مدیره بنیاد خیرین دانشگاه در این مراسم گفت: بنیاد حامیان این دانشگاه تسهیل کننده جذب حمایت ها ست و در جهت  اجرای موثر سیاست‌های کلی و اهداف عالی دانشگاه تهران قدم برمی دارد و از بدو تاسیس تاکنون هماهنگی کامل با مجموعه مدیریتی دانشگاه داشته است.

 محمود کمره ای افزود: آنچه را بنیاد حامیان دانشگاه تهران انجام می دهد مطابق با نیازهاست و مدیریت دانشگاه قصد دارد از کمک خیرین و واقفین بهترین استفاده را بکند.

حمیدرضا علیان زادگان مدیرعامل بنیاد 15 خرداد نیز در این مراسم به بیان اقدامات انجام شده از سوی این بنیاد در دانشگاه تهران پرداخت و گفت: در دیداری که سال گذشته آقای  دکتر مخبر معاون اول محترم رئیس جمهور از مجموعه خوابگاهی دانشگاه تهران داشتند ، موضوع تجهیز و بازسازی بخشهای ضروری آن محل در دستور کار قرار گرفت و بلافاصله عملیات اجرایی با اولویت تجهیز و بازسازی بخشی از شبکه تاسیساتی کوی دانشگاه آغاز شد . در ملاقاتی هم که با جناب آقای دکتر مقیمی رییس محترم دانشگاه داشتیم ، ایشان هم اعلام کردند که مجموعه تاسیسات دانشگاه به شدت فرسوده است و موتور خانه ها در معرض تهدید هستند که ما  عمده سرمایه گزاری خودمان را در این حوزه انجام دادیم.

وی افزود: تعمیر و نوسازی 34 موتورخانه، بازسازی کامل زمین چمن پسران، تجهیز و بازسازی سالن ورزشی دختران، خرید 20 هزار متر مربع موکت و پرده، خرید 200 دستگاه یخچال و اجاق گاز، ساخت پارک بازی کودکان در خوابگاه متاهلین و ترمیم سیستم روشنایی خوابگاه  با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان از دیگر فعالیت های حمایتی بنیاد 15 خرداد در مجتمع خوابگاهی دانشگاه است که در مدت سه ماه انجام شد.

علیان زادگان همچنین از اتمام ساخت یادمان شهدای گمنام کوی دانشگاه تهران در آینده ای نزدیک خبر داد.

در پایان مراسم نیز لوح تقدیر و تندیس جشنواره به بنیاد 15 خرداد اهدا شد.

کد خبر 4140

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =