حفظ وحدت؛رمز اصلی موفقیت انقلاب اسلامی است

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)،استان ایلام، گفت: دشمن، رمز موفقیت ما را که همان وحدت است شناخته و تلاش می کند از همین مسیر به  ایران اسلامی ضربه بزند که تاکنون ناکام مانده است. 

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، 《محمد زارع》، در دیدار با بزرگان و دست اندرکاران یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید ایل خزل استان ایلام، اظهار کرد: حضور جوانان و تمام اقشار با سلایق و دیدگاه های مختلف در این یادواره مشخص کرد که ملت ما منسجم است و اعتقاد اولیه این مردم به اسلام، انقلاب و ارزش های آن با هیچ چیز عوض نمی‌شود.
وی، با بیان اینکه امنیت امروز کشور قطعا مرهون تلاش ها و خدمات شهدا  هشت سال دفاع مقدس است، افزود: امروز با تامین امنیت، عرصه برای خدمت‌گزاری برای همه ی مسئولان فراهم شده است لذا مسئولان باید قدر این نعمت را بدانند.
 زارع، تصریح کرد: حضور جوانان انقلابی ایران مقتدر در تمام عرصه ها ثابت کرده‌اند که دسیسه های دشمن را در گلوگاه ها شناسایی و با حضور به موقع توطئه ی دشمانان این مرزوبوم را خنثی می‌کنند. 
 وی ادامه داد: تا زمانی که پرچم این نظام و انقلاب به دست صاحب واقعی اش امام زمان (عج) برسد، این مسیر پرشور با انگیزه ادامه دارد.

زارع، ابراز کرد: جوانان انقلابی در عرصه های مختلف با هوشمندی خود و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، موفقیت خود را به رخ جهانیان کشیده‌اند. 

مدیر کل ستاداجرایی فرمان حضرت (ره)، استان ایلام، تصریح کرد: امروزه《جهاد تبیین》 اصلی ترین وظیفه جوانان کشور است و باید در این مسیر به جهانیان ثابت کنیم این نظام و انقلاب چیزی جز صلح، امنیت، نوع دوستی و هم زیستی مسالمت آمیز در جهان را نمی‌خواهد.

گفتنی است: در پایان این دیدار با لوح تقدیر از حمایت ها و زحمات مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، در برگزاری یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید ایل خزل استان ایلام تقدیر شد.

کد خبر 5114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =