بازدید مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد از سه خوابگاه دانشجویی در خراسان رضوی

مدیر عامل بنیاد ۱۵ خرداد از سه خوابگاه دانشجویی دخترانه این بنیاد در خراسان رضوی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد، مهندس حمیدرضا علیان‌زادگان و اعضای کارگروه عمران اجتماعی این بنیاد و مدیران پروژه های خوابگاهی شرکت انرژی گستر نصیر در سفر به استان خراسان رضوی، از مراحل پیشرفت ساخت خوابگاه های دانشجویی دخترانه دانشگاه های علوم پزشکی تربت حیدریه و قائن و همچنین خوابگاه تکمیل شده دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بازدید کردند .

بنابراین گزارش، خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشگاه علوم پزشکی قائن که با زیربنایی به مساحت ۳۶۰۰ متر با گنجایش ۱۵۰ تخت توسط بنیاد ۱۵ خرداد در حال احداث است، تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود تا اواخر پاییز امسال مورد بهره برداری قرار گرفته و تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شود.
 


خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نیز زیربنایی به مساحت ۴۶۰۰ متر مربع و گنجایش ۲۰۰ تخت، تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود تا اواخر آبانماه جاری آماده بهره برداری و تحویل به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شود.

مهندس علیان‌زادگان در ادامه این سفر یکروزه، از خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشگاه بیرجند که چندی قبل افتتاح شده نیز بازدید کرد. این خوابگاه با زیربنایی به مساحت ۴۲۰۰ متر مربع با گنجایش ۲۲۰ تخت احداث شده  و آماده برای اسکان دختران دانشجوی کشور است.

این خوابگاه ها همچون دیگر خوابگاههای دانشجویی دخترانه بنیاد ۱۵خرداد از امکانات ویژه با بالاترین سطح کیفی مشتمل بر کتابخانه ، سالن نمایش و اجتماعات، فروشگاه، رختشویخانه، حیاط مرکزی،  آشپزخانه، تجهیزات ایمنی و فنی استاندارد برخوردار است.

کد خبر 4661

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =