اجتماع بزرگ مردم ورامین به مناسبت گرامیداشت سالروز قیام ۱۵خرداد

 گردهمایی بزرگ  شهرستان ورامین به مناسبت گرامیداشت سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد به همت بنیاد ۱۵خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  با حضور گسترده مردم و جمعی از مسئولین، امروز در ورامین برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه امروز در آستانهٔ شصتمین سال نهضت اسلامی مردم ایران هستیم ، اضافه کرد: در ابتدا هیچ تحلیلگری تصور نمی کرد قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲ پایه گذار یک نظام بزرگ باشد و به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ منجر شود ، اما این حرکت سرنوشت‌ساز با پشتوانه غیرت دینی مردم این شهر به پیروزی رسید .

محمد مهدی اسماعیلی افزود: امروز جمهوری اسلامی و نهضت نورانی امام خمینی(ره) با رهبری زعیم فرزانه آیت‌الله خامنه‌ای مسیر آرمان های شهدای ۱۵ خرداد را طی می کند و دولت مردمی نیز در سایه سار شهدا در حال خدمت رسانی به مردم و حل مسائل و مشکلات جامعه است .

  15khordad1401-varamin-1-.jpeg
  

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد در ادامه این مراسم و در گفتگو با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این روز ؛ محرومیت‌زدایی و خدمت به مستضعفین در حوزه های سلامت و عمران اجتماعی را از رسالت های ویژه بنیاد۱۵خرداد  برشمرد و خاطرنشان کرد: در دورهٔ تحول بنیاد ۱۵ خرداد ، از جمله فعالیتهای محوری بنیاد ورود به کارویژه های حوزه جوانی جمعیت است که در این خصوص  ما برنامه های  متنوعی را تدارک دیده ایم  که برخی از این برنامه ها در هفته ملی جمعیت رونمایی شد و سایر برنامه ها هم مطابق زمان بندی در هفته ها و ماههای آتی وارد مدار اجرا خواهد شد .

 بنابر این گزارش، اجرای آهنگ «سلام فرمانده» با صدای ابوذر روحی و همراهی هزاران کودک  دهه نودی و همچنین تجلیل و اهدای جایزه به کودکان برتر دهه نودی ورامینی در رشته های مختلف قرآنی ، هنری ، فرهنگی ، ورزشی و علمی توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان مراسم مذکور با حضور حجت الاسلام محمودی امام جمعه ورامین، حمیدرضا علیان زادگان مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد و محمود لیایی مدیرعامل شرکت ملی پست ایران از تمبر یادبود نهضت اسلامی در خاستگاه قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲ شهرستان ورامین رونمایی شد .

کد خبر 4015

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =